Cities: Skylines - Financial Districts
Tehosta kaupunkisi talouselämää talousalueella ja sijoita rahasi väestösi kannalta parhaisiin teollisuudenaloihin. Financial Districts on Colossal Orderin tekemä minilaajennus, joka lisää peliin uuden Investments-sijoitustoiminnon ja toistasataa resurssia. Financial Districts -laajennuksen tärkeimmät ominaisuudet: Sijoitukset Sijoita rahasi järkevästi ja paranna kansalaisten elämää. Monet toimialat odottavat tukeasi, kuten kuolintuki, terveydenhuolto, öljy, malmi, maatalous, yleinen teollisuus ja logistiikka. Seuraa sijoituksiasi uudessa osakekauppavälilehdessä. Pörssi Kasvata sijoitusvarojasi pörssin avulla. Uusi rakennus avaa myös verotulobonuksen alueensa toimistovyöhykerakennuksille. Pankkirakennukset Rahaa kuin roskaa! Pankit lisäävät kaupunkiin uuden palvelun ja parantavat turvallisuutta kuljetusautoillaan, jotka pienentävät alueen rikollisuusastetta keräämällä käteistä kaupallisen vyöhykkeen rakennuksista. Rahoitusalue-erikoistuminen Toimistovyöhykkeille avautuu uusi alue, kun saavutat suuren kaupungin tavoitteen. Rahoitusalueilla on uusi ulkoasu ja ne tuottavat perustoimistovyöhykkeitä enemmän veroja, mutta pienentävät onnellisuutta. Verotulobonus kasvaa, jos lähellä on pörssi.