Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack
Tämä paketti sisältää 8 uutta karttaa, jotka teki Sanctum Gamer. Niissä voit päästää luovuutesi valloilleen ja suunnitella uusia suurkaupunkeja.