Cities: Skylines - Content Creator Pack - Countryside
Piristä kaupunkisi syrjäisempiä osia yhteisömodaaja Cbuddin luomalla Countryside-pakkauksella. Tämä Creator Pack sisältää uusia rakennuksia ja koristeita, kuten paikallisen kauppahallin, viehättävän kaupungintalon, mukavan maalaiskirjaston ja jopa vain muutaman sheriffin miehittämän pienen maalaispoliisiaseman. Kaikki pakkauksen elementit edustavat rauhallisen maalaiselämän idyllistä viehätystä. Countrysiden sisältö: - 3 ainutlaatuista rakennusta (kaupungintalo, kauppahlli ja sekatavarakauppa) - 6 palvelurakennusta - 45 pienen tiheyden kasvatettavaa asuinrakennusta - 33 koristetta Tämän pakkauksen voi ostaa osana Downtown to Countryside ‑pakettia, joka sisältää Emerging Downtown-, Countryside- ja Harvest Harmony ‑pakkaukset.