Chump Squad Bundle
Juhli älykkäitä, rohkeita ja ihastuttavan outoja Chump Squad -maailmoja tässä kekseliäiden pulmaseikkailujen kokoelmassa. Sydämellisistä melodioista vihamielisiin algoritmeihin, Chump Squad Bundle on esittely tämän kehittäjän ainutlaatuisen nokkelasta lähestymistavasta pulmapeleihin. Tähän kokoelmaan kuuluu: Lab Rat Mittareiden pakkomielteinen tekoäly tarkkailee, profiloi ja viihdyttää sinua, kun etenet läpi yli sadan genrejä rikkovan pulmapelin tässä ihastuttavan satiirisessa seikkailussa. Kine Omalaatuinen 3D-pulmapeli kolmesta muusikosta, jotka perustavat bändin ja yrittävät saada aikaan läpimurtohitin.