Chorus
Lähde Naralla tuhoamaan hänet luonutta synkkää kulttia. Avaa tuhovoimaisia aseita ja mieltä hämmentäviä kykyjä avaruusräiskinnän todellisessa evoluutiossa. Tutki yhdessä tietoisen Forsaken-tähtihävittäjän kanssa muinaisia temppeleitä, käy jännittäviä painottomia alustaisteluita ja kulje todellisuutemme tuolle puolen. MATKA PELASTUKSEEN – Seuraa Noraa hänen kohdatessaan menneisyytensä haamut. Matkaa läpi galaksin ja todellisuuden rajojen ulkopuolelle yhdistääksesi kapinallisjoukot Circleä ja heidän Great Prophet -johtajaansa vastaan, hinnalla millä hyvänsä. MATKA TYHJYYTEEN – Astu synkkään universumiin, joka on mysteerejä ja konflikteja täynnä. Tutki eeppisiä paikkoja, kuten laajoja avaruusasemia ja omituisia olevaisuuden tasoja. Käy jännittäviä painottomia taisteluita, eeppisistä kosmisista näkymistä kapeisiin kristallikäytäviin. Choruksessa yhdistyvät avaruustutkimuksen ja kiivaan toiminnan skaala ja spektaakkeli. YKSI PILOTTI, YKSI ALUS, YKSI ELÄVÄ ASE – Hanki voimakkaita ja erityisiä aseita ja taistelupäivityksiä. Hallitse aluksesi ainutlaatuinen luisumekaniikka ja tappavat kyvyt, mukaan lukien yliaistillinen havainnointi, kaukosiirto ja telekinesia, voittaaksesi valtavat vihollislaumat ja kukistaaksesi jättimäiset taistelualukset. Ketjuta voimasi yhteen muuttuaksesi täydelliseksi eläväksi aseeksi.