Choose Your Adventure Bundle
Tämä paketti sisältää pelit Heading Out ja Techno Banter Tietoa pelistä Heading Out Sinä, autosi ja tie. Kun ajat halki Yhdysvaltojen, ihmiset kiinnittävät huomiota. Mutta kukaan ei tiedä, minne päädyt – et edes sinä itse. Tietoa pelistä Techno Banter Olet Green Door -klubin ovimies, jossa jokaisella päätöksellä on merkitystä. Torju bilettäjät nokkelilla vastauksilla, tutki neonvalaistua kaupunkia ja sukella Berliini-tyylisen kaupungin underground-techno-skenelle. Biitti jytisee – oletko mukana?