Chess Infinity: Suurmestari-versio
Täydellinen Chess Infinity -elämys Astu Chess Infinity: Suurmestari-version maailmaan. Olitpa sitten uusi shakin parissa tai tavoittelet mestaruutta, tämä kokonaisvaltainen paketti tarjoaa täyden Chess Infinity -elämyksen: peruspeli, kaikki premium-DLC:t ja kaikki julkaisun jälkeen tehdyt optimoinnit. Eksoottisista peliympäristöistä laajennettuihin kiertueisiin ja pulmahaasteisiin – tämä on paras tapa liittyä kasvavaan Chess Infinity -yhteisöön. Chess Infinity – Tärkeimmät ominaisuudet: Monialustainen moninpeli: Liity kasvavaan shakkiyhteisöön, jossa voit haastaa ystäviä ja kilpailijoita verkossa, Elo-pohjaisen matchmakingin toimiessa kaikilla tuetuilla alustoilla. Tapaa Aion, henkilökohtainen shakkimentorisi: Opi ja kehity mukautuvien opasteiden, tekoälyn palautteen ja siirto siirrolta -toistojen avulla. Taktiilinen, kaunis, mukaansatempaava: Pelaa 19 seesteisessä ympäristössä 4 eri paikassa, uskomattomin yksityiskohdin ja tunnelmin. Merkityksellinen eteneminen: Suorita haasteita, kohtaa tekoälyvastustajia kiertue-tilassa, avaa tyylikkäitä shakkisettejä ja seuraa henkilökohtaista polkuasi kohti mestaruutta. Suurmestari-versio sisältää: Peruspeli: Chess Infinity -elämys mukautuvalla tekoälymentorilla, saumattomalla monialustapelillä ja tyylikkäillä taktisilla työkaluilla. “Treasure Island” -pelipaketti: Haasta uudet, hurjat tekoälyvastustajat 4 uudessa Karibian innoittamassa areenassa, laajennetun kiertueen kera sekä majesteettisella “Sea Horse” -shakkisetillä. Kolme premium-shakkisettipakettia – Maharaja, Orthographic ja Roman Classic: kukin tuo oman monipuolisuutensa, perintönsä ja tyylinsä peleihisi. Pulmapaketit: Tartu yli 150 taktiseen haasteeseen täydellä valikoimalla “matti 2 siirrossa”- ja “matti 3 siirrossa” -pulmia.