Challenger MT800E Field Python
Laajenna Farming Simulator 17 -kokemustasi ladattavalla Challenger MT800E Field Python -sisällöllä, jonka antaa käyttöösi tämän ainutlaatuisen traktorin. Ladattu lisäsisältö löytyy pelin kaupasta. Varmista, että sinulla on tarpeeksi pelivaluuttaa niiden ostamiseen.