Cat From Hell 2
Tarinan seuraava luku alkaa Cat From Hell 2! Nyt pelaat mustalla kissalla, jonka mummo hääti ensimmäisessä pelissä. Se on palannut – ja aikoo kostaa oranssille kissalle ja saada mummon kunnioituksen takaisin. Tällä kertaa taistelukenttänä on piha ja autotalli. Tuhoa kukkapenkit, pelottele kyyhkyt, naarmuta autoa ja aiheuta kaaosta työkalujen parissa! Varo oranssia kissaa, ettei siitä tule "suosikki". Ominaisuudet: ★ Pelaa ilkikurisella mustalla kissalla ★ Kilpaile oranssin kissan kanssa mummon huomiosta ★ Tutki uusia alueita – piha ja autotalli ★ Kiipeile, kaada tölkkejä, käynnistä työkaluja ja naarmuta autoja ★ Koe mummon reaktiot – naurusta huutoihin Auta mustaa kissaa kostamaan, aiheuttamaan ongelmia ja ehkä jopa puhdistamaan maineensa!