Carmageddon: Max Damage
Carmageddon Max Damage on ajopeli, missä vastustajasi ovat joukko hulluja sekopäisissä autoissa. Valitse yli 30:stä metallia mankeloivasta ajoneuvosta, jotka on luotu murskaamaan vastustajat, jahtaamaan jalankulkijoita ja aiheuttamaan maksimikaaosta! Pelaa yhtä kolmesta pelimuodosta, nouse Carmageddonin sijoituksissa uratilaa pelaamalla, tee mitä lystää avaamalla vapaapeli tai haasta massat moninpelissä. Muista, verilöyly on kaikki kaikessa! Järjestä verilöyly useissa avoimen maailman ympäristöissä ja pienemmillä areenoilla, mistä löytyy paljon törmättäviä, murskattavia, katkaistavia ja viskottavia asioita. Tutki kaupungin katuja, kärrypolkuja, kuivia aavikoita ja jäisiä erämaita. Tarjolla on yli 90 tehostetta, jotka auttavat tai vaikeuttavat pelaamista hulvattomilla tavoilla. Carmageddon Max Damage on vastalääke kilpa-ajopeleille!