Captain's Choice Bundle
Hiiohoi, merimiehet! Voidelkaa aseenne ja valmistautukaa myrskyisään ryöstömatkaan, joka vie teidät mennessään! Ryöstä arvokas aarre ja koe kolme jännittävää seikkailua: - Skyland: Heart of the Mountain Liity ilmalaiva Nightingalen luotettavan miehistön joukkoon matkustaessasi jättiläisen olkapäälle syntyneen maailman läpi! - Uncharted Tides: Port Royal Kohtaa upea merikoirien ja maakrapujen kokoonpano hurjapäisessä merimiesseikkailussa ja löydä kirottu laiva nimeltä Cursed Rose! - Nightmares from The Deep 3: Davy Jones Kohtaa legendaarinen merimies Davy Jones ja löydä mystinen aarre, mikä on piilotettu kirotulle saarelle. Arr, oletko valmis? Kaikki miehet kannelle, nostakaa ankkurit ja varmistakaa purjeet!