Capes
Kaksikymmentä vuotta sitten superroistot voittivat. He perustivat dystooppisen kaupungin, jossa supervoimien saaminen on rikos. Kukaan ei ole onnistunut estämään heitä – ennen kuin nyt. Capes on vuoropohjainen strategiapeli, jossa supersankareita ohjaavat pelaajat luovat itselleen sankaritiimin ja pyrkivät saamaan kaupungin takaisin hallintaansa. Pelissä on useita kampanja- ja partiointitehtäviä, joissa voit edetä valintasi mukaan. Päätehtävät kuljettavat juonta eteenpäin, kun taas sivutehtäviä suorittamalla avaat käyttöösi uusia sankareita, keräät taitopisteitä ja suoritat haasteita sekä saat lisätietoa sankareidesi elämästä. MUODOSTA TIIMI Palkkaa uusia, ainutkertaisilla voimilla ja kyvyillä varustettuja sankareita. Sankareita pelataan eri tavoilla, sillä kunkin voimat ja kyvyt tarjoavat ongelmiin erilaisia ratkaisutapoja. Kun opit hyödyntämään sankarin ainutkertaista pelityyliä, hänen voimansa kasvavat taisteluissa ja hän voi muuttaa kamppailun kulkua huikeilla Ultimate-liikkeillään. VUOROPOHJAISTA TAKTIIKKAA Jännittävissä ja sankarillisissa vuoropohjaisissa taisteluissa pääset näyttämään strategiset kykysi. Liittoutuminen ja sijoittautuminen on tärkeää, sillä niin tekemällä saat käyttöösi uusia keinoja lyödä kukin kohtaamaasi uusi vihollistyyppi ja superroisto. Capes-pelissä taistelut eivät perustu satunnaislukuihin tai piileskelyyn suojan takana. Voimat eivät todellakaan tee ketään haavoittumattomaksi. Omat valintasi ratkaisevat yhteenottojen lopputuloksen. TIIMIVOIMAA! Kuhunkin tehtävään voi valita enintään neljä sankaria. Kukin sankari saa jokaiselta liittolaiseltaan erityisen tiimitaidon, joiden ansiosta sankarit voivat toimia yhdessä ja hyödyntää erityisiä voimiaan. VAHVISTA VOIMIASI Korota sankariesi tasoa, niin saat käyttöösi uusia kykyjä ja voimakkaita tehostuksia. Avaa sankareiden voimia käyttöösi taitopisteillä, joita saa tavoitteiden ja haasteiden suorittamisesta. HAASTA SANKARISI Suorita tehtävien aikana lukuisia sankarikohtaisia haasteita, niin saat lisää taitopisteitä ja avaat käyttöösi valinnaisia tehtäviä, jotka paljastavat uusia puolia kustakin sankarista.