Capcom Arcade Stadium: Invincibility
Avaa näkymättömyysominaisuuden, jota käyttämällä voit pelata kaikissa pakettiin kuuluvissa peleissä näkymättömyys päällä. Huomautus: Voittamattomuus estää pelaajaa vain kärsimästä vahinkoa. Pelissä voi silti mahdollisesti kuolla muihin pelimekaniikkoihin (kuten kuiluun putoamiseen).