Capcom Arcade 2nd Stadium: Invincibility
Avaa mahdollisuuden pelata näkymättömyys ja avustettu peli käytössä missä tahansa Capcom Arcade 2nd Stadium -pelissä. HUOMAUTUS: näkymättömyys suojaa vahingon kärsimiseltä, mutta voit siitä huolimatta pelistä riippuen menettää elämiä ja hävitä pelin.