CAC : COMMANDO
Pelaa "Commando"-peliä. Voit pelata myös pelien "1942", "SonSon" ja "Pirate Ship Higemaru" kokeiluversioita. ※ Vaatii "Capcom Arcade Cabinetin". Osta vasta, kun olet ladannut "Capcom Arcade Cabinetin". Paketit "1985-II" ja "All in 1" sisältävät tämän pelin. Älä osta pelejä kahteen kertaan.