CAC : 1986-PAKETTI
Pelaa pelejä Side Arms, Legendary Wings ja Trojan. Voit pelata myös pelien "Commando", "The Speed Rumbler" ja "Savage Bees" kokeiluversioita. ※ Vaatii "Capcom Arcade Cabinetin". Osta vasta, kun olet ladannut "Capcom Arcade Cabinetin". Sisältää pelien tiedot. Jos ostat tämän paketin, yksittäisiä pelejä ei tarvitse ostaa uudelleen. Älä osta pelejä kahteen kertaan.