CAC : 1984-PAKETTI
Pelaa pelejä 1942, SonSon ja Pirate Ship Higemaru. ※ Vaatii "Capcom Arcade Cabinetin". Osta vasta, kun olet ladannut "Capcom Arcade Cabinetin". Sisältää pelien tiedot. Jos ostat tämän paketin, yksittäisiä pelejä ei tarvitse ostaa uudelleen. Älä osta pelejä kahteen kertaan.