Bus Simulator 21 Next Stop - VDL Bus Pack
Valmistaudu uusimpaan Bus Simulator 21 Next Stop -laajennuspakettiin ja laajenna bussikalustoasi kolmella upealla uudella bussilla! Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack sisältää kolme uutta lisensoitua bussia nimekkäältä VDL Bus & Coach -valmistajalta. Kasvata Bus Simulator 21 Next Stop -kalustoasi seuraavalla sisällöllä: Citea SLF-120 Electric 12-metrisessä sähköbussissa on tilaa jopa 92 matkustajalle. Siinä on 2 akselia ja 3 ovea. Citea SLFA-181 Electric, BRT-muotoilu 18-metrisessä sähkönivelbussissa on tilaa maksimissaan 143 matkustajalle. Siinä on 3 akselia ja 4 ovea. Citea SLFA-180 Electric 18-metrisessä nivelbussissa on tilaa jopa 145 matkustajalle. Siinä on 3 akselia ja 4 ovea. Viisi sisustusta Tämä bussipaketti sisältää viisi tätä laajennusta varten laadittua ainutkertaista sisustustyyliä. Mukauta bussiasi näyttävillä istuinkuoseilla ja yhteensopivilla lattiakuvioinneilla. Kaikki neljä sisustusta sopivat kolmeen uuteen VDL-bussiin (ja muihin busseihisi). Eri tyylejä yhdistelemällä voit luoda juuri omanlaisesi bussin!