Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
Huomio kaikki Angel Shoresin ja Seaside Valleyn bussikuskit! Haluatko uusia kalustosi Bus Simulator 21 Next Stop sisällöllä, johon kuuluu uusi MAN Lion's City 12 -kaupunkibussi ja kolme upeaa sisustuskokoelmaa? Siinä tapauksessa tämä laajennuspaketti sopii sinulle kuin nenä päähän! Päivitä Bus Simulator 21 -pelisi Bus Simulator 21 – Extended Edition -versioon, niin saat seuraavan sisällön: 1. MAN Lion's City 12 Uusi MAN Lion's City on suunniteltu yhteistyössä MANin asiakkaiden kanssa. Monenlaiset sisä- ja ulkotilaparannukset tekevät siitä erityisen tehokkaan katseenvangitsijan. Uusi bussi ei pelkästään näytä futuristiselta, vaan siitä tulee bussikalustosi uusi helmi! Upeassa 12,2 metriä pitkässä jäykkäkorisessa bussissa on 2 akselia, 3 ovea ja 37 istuinta. 2. 3 kpl sisustuksia MAN Lion's City 12 -bussin mukana tulee kolme autenttista sisustustyyliä, joita varten on luotu omat värikuviot istuimille ja viehättävät lattiapäällysteet. Kokeile sisustuksia (myös muissa busseissasi) ja ryhdy joukkoliikenteen uudeksi muodin suunnannäyttäjäksi! Bus Simulator 21 Next Stop -päivityspaketti vaatii pääpelin.