Bus Driver Simulator - Tourist
Tourist on suurikapasiteettinen Neuvostoliiton linja-auto. Se eroaa kaupunkiversiosta siinä, että se on hieman pidempi eikä siinä ole automaattisia ovia. Mukavammin siinä on kallistusistuimet lukuvaloilla ja yksilöllinen ilmanvaihto kaikille matkustajille. Lisäksi ohjaustehostin tekee Touristista helpommin ajettavan ajoneuvon.