Bus Driver Simulator - Old Legend
Pieniä matkoja varten suunniteltu pieni bussi valmistettiin vuosina 1967–1989. Sen hyvä ohjattavuus on etu sekä kaupunkiolosuhteissa että moottoriteillä. Se ei kuluta paljon polttoainetta ja on helppo huoltaa. Pienet ikkunat kompensoidaan ylimääräisillä aukoilla katolla; kapeissa ovissa on pneumaattiset toimilaitteet ja ne sallivat vain yhden matkustajan kerrallaan. Ajoneuvossa ei ole erillistä ovea kuljettajan kulkemiseen, ja kuljettajan hytti on erotettu matkustamosta verholla tai pienellä väliseinällä.