Bundle 2
Tämän kustomointipakkauksen tavarat ovat saatavilla myös yksittäisinä hahmokustomointipaketteina. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. Tämä pakkaus sisältää kustomointitavaroita seuraavalle 10 hahmolle: Pai, Lau, Jacky, Jeffry, Shun, Lei-Fei, Vanessa, Goh, Eileen ja T-Arashi! Ladattuasi paketin, voit käyttää kohteita TERMINAL -valikon kautta.