Buffet Boss: Rolling Sushi
Kaupunkiin on saapunut upouusi sushiravintola – nyt on aika sukeltaa jännittäviin haasteisiin! Ominaisuudet: - Hallitse herkullisten sushirullien taito kuin ammattilainen - Valmista raikasta bubble teaa, jonka takia asiakkaat palaavat uudelleen - Käytä kuljetushihnaa palvellaksesi vieraita tehokkaasti ja pitääksesi palvelun sujuvana - Laajenna ravintolaasi ja nouse kaupungin ykkösruokakohteeksi! Nouse haasteeseen, rakenna mainettasi ja ryhdy sushin ja bubble tean todelliseksi sensaatioksi!