Breakdown
Derrick Cole on vangittuna mystiseen laboratorioon muistinsa menettäneenä. Hän havaitsee omaavansa poikkeukselliset voimat kamppaillessaan hengestään vastustajanaan päättäväinen sotilasjoukko ja mittaamattomat määrät voittamattomilta vaikuttavia yli-inhimillisiä taistelijoita! Breakdown on jännittävä ensimmäisen persoonan toimintaseikkailupeli. Mies miestä vastaan taisteleminen yhdistyy uusimpiin aseisiin, mukaansatempaavaan juoneen ja uskomattomaan grafiikkaan. Lähde jännittävälle ja yllättävälle matkalle etsimään totuutta!