Bounce & Battle Bundle
Peglin: Lohikäärmeet ovat iskeneet tappeja ja varastaneet kaiken kultasi niin kauan kuin jaksat muistaa. Riittää jo. On aika lähteä seikkailemaan metsään, valloittaa linnoitus ja tunkeutua lohikäärmeiden kodin sydämeen – ota takaisin kaikki sinulta anastettu ja opeta lohikäärmeille hieman tapoja! Peglin on roguenkaltainen Pachinko-peli; taistele vihollisia vastaan keräämällä erikoispalloja ja lyömällä tappeja aiheuttaaksesi vihollisillesi vahinkoa. Viholliset ovat haastavia ja mikäli sinut päihitetään, pelikertasi päättyy. Mutta sinulla on erikoisefektejä luovia, tehokkaita taikapalloja ja uskomattomia reliikkejä, jotka vaikuttavat sekä vihollisiisi että sinuun ja jopa ympäröiviin fysiikan lakeihin. Niiden avulla voit päihittää vihollisesi. Tässä ainutlaatuisessa vuoropohjaisessa roolipelissä voit selviytyä ainoastaan tähtäämällä tarkasti! * Kerää ja päivitä tehokkaita palloja ja reliikkejä päihittääksesi hirviöitä ja päävihollisia jotka seisovat voittosi tiellä. * Taistele vihollisia vastaan Pachinko-pelin kaltaisella pelimekaniikalla – lyö useampia tappeja aiheuttaaksesi enemmän vahinkoa. Käytä erilaisia taikajuomia ja pommeja viisaasti. * Tutkimasi kartta on jokaisella kerralla erilainen ja sisältää erilaisia palloja, vihollisia ja yllätyksiä. Roundguard: Springbottomin linnaan on hyökätty! Kuninkaan pelastaminen - ja mikä tärkeämpää - hänen kultansa takaisinsaaminen, on nyt kiinni Roundguardista! Heilauta sankarisi kohti vaaroja ja kimpoile vaarallisen söpöistä hirviöistä, päästäksesi tyrmän pohjalle saakka. Sinun täytyy oppia navigoimaan vaarojen läpi, tekemään strategisia valintoja ja tuntemaan kaikki sankarisi taidot, mikäli aiot päihittää viimeisenkin vihollisen. Sinulla on vain yksi elämä, mutta älä pelkää; Roundguard kimpoaa aina takaisin! Kimpokivaa; Intuitiivinen flipperi-fysiikkaan perustuva peli, eikä siis lainkaan kuin muut luolahiiviskelyt. Monia hahmoluokkia; Pelaa Soturia, Varasta tai Velhoa, joista jokaisella on omat uniikit taitonsa, tavaransa, sekä nokkela ja omalaatuinen huumorinsa. Satunnaiset luolastot: Joka kerta kun pelaat, pelitasot ovat satunnaisgeneroituja, sekä tehtävät ja vihollisten sijainnit ovat satunnaisesti sijoitettuja. Pysyvä kuolema pysyvin eduin: Kun hahmosi kuolee, sinulla on mahdollisuus tuoda hänen menneestä elämästään koru uuteen pelikertaan. Mitä enemmän kultaa keräät, sitä suuremmat ovat mahdollisuutesi voimakkaampiin ja parempiin koruihin. Joukko kummajaisia: Juttele linnan värikkään kastin kanssa saadaksesi tehtävänantoja ja opi miksi jotkut rotat tahtovat kuninkaansa hengiltä, mikä ärsyttää paikallista teiniluurankoa tänään tai mitä Soturi uhkaa tehdä, jossei pääse pian vessaan. Reilusti kerättävää: Yli 100 tavaraa ja korua, josta jokaisella omat efektinsä edustamaan strategisia valintoja ja yhdistämismahdollisuuksia. Näytä taitosi: Kilpaile tulostaulukoissa ja yritä olla masteroida kaikki haastavat, sääntöjä taivuttavat reliikit.