Born Of Bread
Toisesta ajasta tulleet olennot aiheuttavat tuhoa ympäri maata! Ja niiden pahanteko on suuri uhka kaikille. Odottamattomin sankari, leivästä syntynyt golem, löytää itsensä ja uudet kaverinsa keskeltä tätä tuhansia vuosia tekeillä ollutta draamaa. He käyvät yhdessä uskomattomien paikallisten luona ja tapaavat kiehtovia hahmoja. Vaikka hän ei tee suurempaa vaikutusta, Loaf saattaa olla juuri se sankari, jota tämä maa kaipaa. Älykkään leivän tehtävä. Pelaa tässä 2.5D-seikkailupelissä jauhogolemilla, jolla on lapsen kaltainen ihmetys ja joukko outoja kykyjä. Tutki tämän ihmeellisen maailman eri alueita, jotka ovat täynnä mysteerejä, ja yhdistä voimasi värikkäiden ja yksityiskohtaisten hahmojen kanssa. Kohtaa kamujesi auttamana pelottavia ja omituisia pahiksia ja käytä hauskan veikeää vuoropohjaista taistelujärjestelmää. Kotitekoinen taistelujärjestelmä. Born of Bread yhdistää tutut vuoropohjaisen taistelun ominaisuudet uuteen interaktiojärjestelmään, joka testaa refleksejäsi. Uusi interaktiojärjestelmä sisältää myös heikkous- ja vastustusjärjestelmän pelattavaksesi. Pistä hynttyyt yhteen kavereiden kanssa. Loaf ei pärjää yksin. Tapaa seikkailuillasi uusia hahmoja, joista jokaisella on omat kykynsä ja oma persoonallisuutensa. Käytä heidän ainutlaatuisia taitojaan selviytyäksesi kaikista uhista ja esteistä, oli kyseessä taistelu tai tutkimus.