Boom Ball 3 for Kinect
Nyt räjähtää taas! Boom Ball 3 päivittää klassiseen Kinect-pingispeliin 50 uutta maalauksellista tasoa, joissa esiintyy kokonainen karnevaali kaikenkuutioisia otuksia. Mukana myös uudistettu kaksinpeli sekä 3 uutta vaikeustasoa niin vasta-alkajille kuin mestareille. Vaihda mailoihin kuvia tai ota valokuva Kinectillä. Sopii kaikille pelaajille iästä, koosta ja muodosta riippumatta!