Blitz Breaker
Hyppää ja syöksy tiesi vapauteen herttaisella pikselitaidetyylillä! Astu vasta rakennetun Blitz-robotin saappaisiin ja yritä paeta samasta mekaanisia laitteita täynnä olevasta tehtaasta, jossa sinut juuri luotiin! Blitz Breaker on nopeatempoinen tasohyppely jossa on yksi valtava 'mutta' — Blitz ei pysty juoksemaan. Sinun täytyy siis hypätä ja syöksyä ilmassa minne ikinä sitten menetkin ja navigoida tiesi petollisen tehtaan läpi hyppäämällä seinistä, välttämällä ansoja ja vihollisten aseita, syöksymällä kohti esteitä ja ajattelemalla strategisesti. Oikea ajoitus on kaiken A ja O! Ansaitse tähtiä opettelemalla hyppäämisen ja nelisuuntaisen syöksymisen salat; tähtien avulla voit ostaa Blitzille uudenlaisia päitä. Löydä salaisuuksia ja avaa portaaleja päihittääksesi entistäkin vaikeampia haasteita matkasi varrella. Ystävällisen tietokoneavustajan Chipin avulla sinun on selvittävä yli sadasta rakkaudella luodusta tasosta, jotta Blitz pääsee turvaan ja vapauteen!