Blazing Deserts
Battle Brothersin Blazing Deserts -lisäosa laajentaa peliä etelän uusilla polttavilla aavikoilla ja rehevillä keitailla. Vieraile itsenäisissä kaupunkivaltioissa, taistele areenassa, taistele aavikkorosvoja ja etelän petoja vastaan. Käytä uusia, keskiajan arabian ja persian kulttuurin inspiroimia varusteita, käytä alkemiakonsteja ja alkeellisia tuliaseita ja raivaa itsellesi tietä, kun uskonnollisen myllerryksen liekit uhkaavat nielaista maailman uudessa myöhäispelin kriisissä! Piirteet: - Uusia alueita - Vieraile etelässä sijaitsevilla uusilla alueilla, joissa on itsenäisiä kaupunkivaltioita, ja joilla on oma tarinansa, varusteensa ja palvelunsa sekä täysin uusia värvättäviä hahmoja. - Seurue - Palkkaa seurueeseesi ei-taistelevia seuraajia, jotta voit mukauttaa kampanjakokemuksesi omaan pelityyliisi sopivaksi. Palkkaa koulutuskersantti kouluttamaan joukkojasi. Älä enää koskaan menetä kilpeä, palkkaamalla sepän, joka voi korjata varusteita riippumatta niiden vaurioista. Osta kärryt lisätäksesi varastotilaa. - Areena - Taistele palkkasoturityön korvikkeena hurraavien katsojien edessä ansaitaksesi kolikoita, kokemusta ja ainutlaatuisia palkintoja. - Uusi kriisi - Selviydy uudesta myöhäispelin kriisistä, joka koettelee joukkosi rohkeutta uskonnollisen myllerryksen keskellä. - Uusia vastustajia - kohtaa uusia kaupunkivaltion sotilaista ja aavikkorosvoista koostuvia ryhmiä, joilla on omat varusteensa ja ainutlaatuinen mekaniikka. Jahtaa aavikon petoja ja tule niiden jahtaamaksi. - Uusia alkuperiä - Pelaa yhdellä kolmesta uudesta etelän alkuperästä joilla kaikilla on erityiset säännöt, ja jotka muokkaavat kampanjasi täysin eri kokemukseksi alusta loppuun. - Uusia bannereita ja varusteita - Pukeudu tyylikkäästi arabialaisen ja persialaisen kulttuurin inspiroimien uusien bannerien, kilpien, kypärien ja haarniskojen valikoimalla. Käytä uusia aseita, alkemiakonsteja ja alkeellisia tuliaseita. - Legendaarinen tapahtumapaikka - Vieraile uudessa legendaarisessa tapahtumapaikassa ja taistele uutta pomoa vastaan tehtävässä, jossa voit saada legendaarisen palkinnon. - Uusia peliympäristöjä - Taistele etelän raunioiden ja nomadien telttojen ympäröimänä taktisella taistelukartalla sekä hautausmailla ja rosvojen, örkkien ja goblinien leireissä, jotka tulevat peruspeliin ilmaisena päivityksenä. - Uusia tehtäviä ja tapahtumia - Syvenny palkkasoturijoukon johtamiseen entistäkin havainnollisemmissa pelitapahtumissa. - Uutta musiikkia - Monta uutta musiikkiraitaa luovat tunnelmaa seikkailuihisi.