BLADESTORM: Nightmare
Sarjan uusin osa tuo viimeisimpiä tekniikoita ja runsaasti uusia elementtejä alkuperäiseen vuodelta 2007 peräisin olevaan BLADESTORM: The Hunderd Years' War -tarinaan. Pelaajat pelaavat palkkasotureina ja johtavat monia eri ryhmätyyppejä ohjatakseen puolensa voittoon dynaamisesti kehittyvillä taistelukentillä. Uuden lohikäärmeitä ja kyklooppeja sisältävän Nightmare-skenaarion lisäksi pelaajat voivat hallita jopa neljää yksikköä yhteensä 200 sotilaalla ja vaihtaa niitä vapaasti taistelukentällä strategioita toteuttaakseen. Ryhmät voidaan yhdistää myös armeijoiksi, jotka suorittavat voimakkaita massahyökkäyksiä. Pelissä on verkon yli pelattava moninpeli ja kattava hahmonluontitoiminto. Kaikki nämä uudet elementit yhdistyvät täysin uudeksi pelikokemukseksi.