Black Manta
Lataa ja pelaa Black Mantana – hänen mahtava panssaroitu märkäpukunsa tekee hänestä vaarallisen taistelijan. Voimien yhdistyessä Atlantista ja sen kuningasta vastaan koston virtaus läpäisee armottoman merenalaisen palkkasotilaan, joka tunnetaan nimellä Black Manta. Black Manta on vannonut kostavansa isänsä kuoleman ja odottanut kauan pimeydessä iskunsa hetkeä.