Biomutant - Mercenary Class
Mercenary on erikoisvarustettu hahmoluokka, jonka saa käyttöön heti pelin alussa vain tällä sisältöpaketilla. Mercenary voi käyttää aseita molemmissa käsissä pelin alusta alkaen, ja hän kantaa klassista samuraimiekkaa ja lyhyempää miekkaa. BIOMUTANT-pelin alussa voi siis valita klassiselta samurailta näyttävän soturin.