Billy’s Game Show
Billy’s Game Show on hiiviskelykauhupeli. Pelaa tekoälyä vastaan, joka tarkkailee liikkeitäsi turvakameroiden kautta. Tavoitteesi on löytää 3 piilotettua päätä ja paeta show’sta kauhuissasi. Olet nykyinen kilpailija Billyn itsensä suunnittelemassa kieroutuneessa pelimaailmassa, hänen omaksi kieroutuneeksi nautinnokseen. Billy’s Game Show -sarja on tehty valitsemaan oma polkusi, mutta muista, että tämä on Billyn peli ja hän asettaa säännöt. Hän haastaa sinut ansoilla, piilotetuilla poluilla, erilaisilla arvoituksilla ja mikä tärkeintä, kolmella generaattorilla, joita sinun on pidettävä jatkuvasti silmällä, muuten ne poistavat sinut. Pelimekaniikka: - Valitse oma polkusi edetäksesi. - Vältä joutumasta Billyn kiinni, tai piiloudu, kun hän tulee. - Tee tehtäväsi hiljaa ja poissa näkyvistä. - Billyn sarja on täynnä ansoja, joten ole aina varuillasi. - Hallitse varastoasi älykkäästi, älä ylikuormita sitä. - Varmista, että kolme päägeneraattoria toimivat sujuvasti.