Bendy: Studio Collection
Selviydy ja löydä Joey Drew Studiosin mysteereistä tässä suositun Bendy-franchising-sarjan kaksoiskokoelmassa. Bendy: Studio Collection kertoo Henrystä Bendy and the Ink Machinessa ja Audreystä Bendy and the Dark Revival -elokuvassa. Ota selvää, mitä painajaisia ​​piilee tämän klassisen animaatiostudion musteen syvyyteen.