Ben 10 Paketti
Nauti Ben 10 - pelisarjan kummastakin pelistä Paketti sisältää: Ben 10 Olet Ben Tennyson, ja tehtävänäsi on pelastaa maailma. Peittoa Benin pahimmat viholliset: Zombozo, Queen Bee ja Weatherheadit. Avaa Benin eri alienmuodot ja muuntaudu kymmeneksi eri alieniksi. Käytä jokaisen alienin tehokkaita taisteluliikkeitä – sisältäen eri supertaidot – peitotaksesi viholliset musertavilla komboilla. Ratkaise pulmat käyttäen alieneiden ainutlaatuisia ominaisuuksia ja käy läpi koko tarina kolmessa eri episodissa. Ben 10: Power Trip Ilkeä Hex on kironnut Euroopan, ja vain Ben 10 voi pysäyttää hänet! Tutki taistelun, arvoitusten ja salaisuuksien täyttämää 3D-maailmaa samalla, kun pelastat päivän! Upea pelikokoelma, josta riittää hupia tuntikausiksi!