Beholder Complete Edition
Totalitaarisen valtion nimeämänä vuokraisäntänä sinun on varmistettava vuokralaistesi noudattavan lakeja vakoilemalla, salakuuntelemalla ja tarkkailemalla heitä sekä profiloimalla heidät. Valtiota vastaan juonittelevista ON ILMOITETTAVA. Teetkö sinä niin? Tässä ahdistavassa maailmassa yksityisyys on mennyttä. Valtio ohjaa elämän kaikkia osa-alueita. Joudut valitsemaan, jatkatko valtion kätyrinä vai oletko empaattinen vuokraisäntä, joka kääntää tarvittaessa selkänsä. Valinnoillasi on seuraukset, jotka sinä joudut selvittämään. Beholder Complete Edition sisältää Blissful Sleep -DLC-paketin. Se on uusi entisen vuokraisännän elämää tutkiva skenaario, jossa on täysin uudet vuokralaiset ja uusia tarinoita.