Bee Simulator
Näe maailma mehiläisen silmin! Tutki New Yorkin Keskuspuiston inspiroimaa maailmaa, jossa voit osallistua mehiläiskisoihin, kerätä siitepölyä harvinaisista kukista ja uhmata vaarallisia ampiaisia. Voit pelata yhdessä ystävien tai perheen kanssa kolmessa eri pelitilassa, esimerkiksi yhteistyötilassa ja jaetun näytön PvP-tilassa. Pesä herää auringon ensimmäisten säteiden lämmittäessä horisonttia. Sinun on aika testata siipiesi voimaa, kuunnella kuningattaren käskyjä ja aloittaa ensimmäinen tehtäväsi. Ja siitä seikkailusi vasta alkavat. Ihmiset haluavat kaataa puun, jossa pesäsi on, joten sinun ja koko parvesi kohtalo lepää pienillä harteillasi!