Bee Simulator: The Hive - Artbook
Koe Bee Simulatorin avulla, mistä ääni syntyy ja miten se leviää: The Hive - Taidekirja! Valmistaudu paljastamaan siitepölyä rakastavien ystäviemme jännittävien seikkailujen salaisuudet! Tämä taidekirja, joka sisältää 70 hunajalasitettua sivua, on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Tutustu luovaan prosessiin kuvakäsikirjoituksen avulla, palaa suosikkisi terveyslatausnäyttöihin, anna rakastamillesi mehiläisille pesä viisi ja virkistä muistiasi kasviston ja eläimistön sanaston avulla. Olitpa sitten kiinnostunut tarkastelemaan laajempaa kuvaa tai tutkimaan pelin käyttöliittymän rakentamista, tämä on todellinen inspiraation hunajapotti! Dramaattisista mehiläisten takana olevista materiaaleista terveellisiin lisäosiin, kaikki on täällä. Vaikka ei kaikki olekaan täydellistä, tällä kertaa se tarkoittaa vain sitä, että hunajasi on entistä makeampaa. Olitpa sitten pelisuunnittelun intohimoista harrastajaa, pelin estetiikasta viehättynyttä tai muuten vain mehiläisten ystävä, tämä taidekirja tulee varmasti herättämään ihastusta.