Mukauta pelikokemuksesi Clown-, Luchador-, Ninja-, Urban Army- ja Zombie-skineillä ja areenoilla. Avaa päivitykset nopeammin 2x, 5x ja 10x Multipliereilla. HUOMAA: Tämä paketti sisältää kaikki viisi skinipakettia, viisi areenapakettia ja kolme kerroinpakettia yhteen yhteishintaan.