BATTLETECH - Flashpoint
BATTLETECH-pelin ensimmäinen laajennus lisää uutta pelattavaa, syvyyttä ja yli 30 tuntia uutta sisältöä pelikokemukseen palkkasotilaana. Flashpoint-tehtävät ovat korkein panoksin pelattavia haarautuvia tarinoita. Luvassa on linkittyviä tehtäviä, miehistön välisiä keskusteluja, erikoistapahtumia, tärkeitä valintoja sekä bonuspalkintoja. BATTLETECHin loppupeli ja Career-tila nousevat nyt uudelle tasolle. Flashpoint-tehtävissä ajaudut Inner Sphere -alueen suurten aatelissukujen riitoihin ja juonitteluihin. Ne on suunniteltu pitämään paatuneinkin palkkasotilaskomentaja varpaillaan. Tarinankerronnallisten käänteiden lisäksi joissakin Flashpoint-tarinoissa on peräkkäisiä taistelutehtäviä, joiden välillä pelaajat eivät pysty tekemään korjaustöitä tai toipumaan. Toisissa taas on soluttautumistehtäviä, jotka rajoittavat käytettävien BattleMechien tonnimäärää. Sen lisäksi, että tämä laajennus lisää yli 30 tuntia jännittäviä Flashpoint-tehtäviä BATTLETECHiin, siinä on kolme uutta mechiä (kuten monien odottama Hatchetman), haastava uusi tehtävätyyppi sekä uusi trooppinen ympäristö tähän mennessä suurinta ja haastavinta BATTLETECH-pelikokemusta varten.