BATTLETECH Digital Deluxe Edition
BATTLETECH-pelin Digital Deluxe Edition -versiossa pelottomat mech-komentajat pääsevät käsiksi pelin viralliseen ääniraitaan, voivat luoda katsauksen BATTLETECH-pelin suunnitteluvaiheeseen sekä saavat koko joukon muita herkkuja. SISÄLTÖ Peruspeli Digitaalinen ääniraita Uppoudu BATTLETECHin raakaan maailmaan pelin alkuperäisen ääniraidan säestyksellä. Kuvitusteos Digitaalisessa kuvitusteoksessa tarkastellaan lähemmin BATTLETECH-pelin suunnitteluratkaisuja. Deluxe-avatar ja -kuvake Paradox Interactiven foorumeille. Taustakuvia Kauniita 4K-kuvia BATTLETECH-maailmasta tietokoneen työpöytää koristamaan. Vuosi on 3025. Galaksi on juuttunut jatkuvaan sodan kierteeseen. Aatelissuvut käyvät sotaa valtavilla mekaanisilla BattleMech-taistelukulkuneuvoilla. Ota komentoosi oma mecheistä ja MechWarrior-piloteista koostuva palkkasoturiryhmittymäsi, ja yritä pysytellä voiton puolella, kun ryhmäsi ajautuu tähtienvälisen sisällissodan myllerrykseen. Päivitä tähtimatkailevaa tukikohtaasi, neuvottele sopimuksia palkkasotilastehtävistä feodaalihallitsijoiden kanssa, korjaa ja huolla ikääntyviä BattleMechejäsi ja toteuta tuhoisia taistelutaktiikoita, jotta saat nujerrettua vihollisesi taistelukentällä. Pelin ominaisuuksia: KOMENNA MECH-RYHMÄÄ VUOROPOHJAISESSA TAISTELUSSA: Lähetä taisteluun yli 30 BattleMechiä monenlaisina yhdistelminä. Päihitä vastustajasi maaston, asemoitumisen, aseiden valinnan ja erikoiskykyjen avulla. HALLITSE PALKKASOTILASKOMPPANIAASI: Värvää, muokkaa ja kehitä ainutlaatuisia MechWarrior-sotureita. Paranna ja muokkaa laskeutumisalustasi. Valvo teknikkoja, insinöörejä ja huoltojoukkoja. OSALLISTU EPÄTOIVOISEEN SISÄLLISSOTAAN: Uppoudu tarinaan väkivaltaisesti syrjäytetystä hallitsijasta, joka käy säälimätöntä sotaa valtaistuimestaan sekalaisen palkkasotilaskomppaniasi tuella… jos päätät tukea häntä. MUOKKAA MECHEJÄ: Huolla ja päivitä yksikköjä MechLabissa sekä vaihda vaurioituneita asejärjestelmiä taistelukentällä kaatuneilta vihollisilta kerättyihin järjestelmiin. TAISTELE REUNA-ALUEEN HALKI: Matkusta palkkasotilaana pitkiä matkoja, ota vastaan monenlaisia tehtäviä ja ylläpidä mainettasi erilaisten aatelissukujen ja paikallisten ryhmittymien parissa. PVP-MONINPELI JA SKIRMISH-PELITILA: Muokkaa mech- ja MechWarrior-ryhmä ja kohtaa kaverit taistelussa, kilpaile samantasoisia vastustajia vastaan verkossa tai testaa strategioitasi tekoälyä vastaan yhden pelaajan yhteenotoissa.