Mukana kaikki Shortcut Kitit alennettuun hintaan. Mukana Shortcut Kit: Vehicle Bundle sekä Shortcut Kit: Infantry Bundle, joka sisältää kaikki Shortcut Kitit Assault-, Medic-, Scout- ja Support-luokille. Shortcut Kit: Vehicle Bundle antaa kaikki pelin etenemisen kautta ansaittavat ajoneuvopaketit heti käyttöösi seuraaville luokille: Landship, Heavy Tank, Light Tank, Artillery Truck, Fighter Plane, Attack Plane ja Bomber Plane. Mukana myös Tanker- ja Pilot- luokkien pääaseavauksia. Shortcut Kit: Infantry Bundle sisältää kaikkien luokkien kaikki pääaseet, kakkosaseet ja laitteet. Mukana vain peruspelin etenemiseen liittyviä esineitä. Shortcut Kit ei sisällä tulevan ladattavan sisällön tai laajennusosien tuomia esineitä, Battlepackien kautta avattavaa sisältöä tai kampanjasisältöä.