Battle Brothers
Battle Brothers on vuoropohjainen taktinen roolipeli, jossa johdat palkkasoturijoukkoa keskiaikaisessa, soraisessa fantasiamaailmassa. Sinä päätät, minne menet, kenet palkkaat tai ketä vastaan taistelet, mitkä tehtävät hyväksyt ja miten koulutat ja varustat joukkosi menetelmällisesti luodussa avoimen maailman kampanjassa. Onko sinussa ainesta johtaa heidät verisiin taisteluihin ja voittoon? Peli koostuu strategisesta maailmankartasta ja taktisesta taistelukentästä. Maailmankartalla voit matkustaa vapaasti ja ottaa vastaan tehtäviä, joilla ansaitset paljon kolikoita, löytää ryöväämisen arvoisia paikkoja, jahtaamisen arvoisia vihollisia tai kaupunkeja, joissa voit hankkia varusteita ja palkata seuralaisia. Täällä voit myös hallita, kehittää ja varustaa Battle Brothers -taistelijoitasi. Kun kohtaat vihamielisen porukan, peli siirtyy taktiselle kartalle, jossa varsinainen taistelu tapahtuu yksityiskohtaisena vuoropohjaisena taisteluna. Johda keskiaikaista palkkasoturijoukkoa järjestelmällisesti luodussa avoimessa maailmassa. - Käy monitahoisia vuoropohjaisia taktisia taisteluita historiallisilla varusteilla ja aiheuta tai kärsi vakavia vammoja. - Permadeath. Kaikki taistelussa kuolleet hahmot pysyvät kuolleina - elleivät he palaa epäkuolleina. - Kaikilla hahmoilla on omat taustakertomuksensa ja tuntomerkkinsä. Haluatko änkyttävän rotanpyydystäjän, ahneen noidanmetsästäjän tai juopottelevan hylkiö-aatelisen? - Hahmonkehitys ilman rajoittavaa luokkajärjestelmää. Jokainen hahmo saa kokemusta taistelemalla, voi nousta tasoa ja hankkia tehokkaita lisäetuja. - varusteita, jotka auttavat. Eri aseet antavat ainutlaatuisia taitoja - halkaise kilvet kirveillä, tainnuta viholliset nuijalla, muodosta keihäsmuuri keihäistä tai murskaa haarniskat sotavasaralla. - Moninainen vihollislista. Kaikilla vihollisilla on ainutlaatuiset varusteet, taidot ja tekoälyn ohjaama käyttäytyminen. - dynaaminen tapahtumajärjestelmä, jossa on elämyksellisiä kohtaamisia ja jossa on tehtävä vaikeita päätöksiä taistelujen välillä. - Kolme myöhäispelin kriisiä - aatelistalojen välinen sota, viherihoisten invaasio ja epäkuolleiden vitsaus - tuovat lisää uhkia. - Kaksi täyttä tuntia orkestraalista soundtrackia.