Batman: Return to Arkham
Palaa Arkhamiin kokeaksesi kaksi viime sukupolven ylistetyintä peliä, meinaan Batman: Arkham Asylum sekä Batman: Arkham City, tällä kertaa kokonaan remastreoituna sekä uudistetuilla grafiikoilla höystettynä. Batman: Return to Arkham sisältää molemmat pelit, ja lisämättönä vielä kaikki sisältö, jota ei aiemmin ole julkaistu. Batman: Arkham Asylum pistää pelaajan pimeään, tunnelmalliseen seikkailuun, joka vie mukanaan Arkham Asylumin syövereihin – nimittäin Gotham Cityn uberhyvin vartioituun vankimielisairaalaan. Käytä Batmanin legendaarisia aseita ja apuvälineitä, iske varjoista, ja kohtaa viimein Jokeri sekä muut Gothamin pahamaineiset superrikolliset. Batman: Arkham City puolestaan laittaa pelaajan liitelemään pitkin Arkham Cityä: raskaasti varusteltua slummia keskellä Gotham Cityä. Batman: Arkham City esittelee täysin uuden tarinan, joka yhdistää Batmanin universumin klassikkohahmot, murhanhimoiset desperadot , sekä tietenkin parannellut peliominaisuudet.