Barrage Monster Hunter -sarja
Tämä paketti sisältää viisi kosmeettista tuotetta, kuten kauhistuttavan Elder Dragon ‑lohikäärme Nergiganten osista valmistetun eksopuvun ulkoasun! Sisältö: Barrage Monster Hunter -sarja - Nergigante Series (Barrage: eksopuvun ulkoasu) - Large Barrel Bomb (tarra) - Applaud (emote) - Happy Hunting (leima) - Poogie (riipus) Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet saattavat olla ostettavissa sekä erikseen että osana sarjaa. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. Ulkoasut, tarrat ja riipukset ovat kosmeettisia tuotteita, jotka muuttavat vain eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Emotet ja leimat ovat tuotteita, joilla voi mukauttaa pelinsisäistä viestintäpyörää (Comm Wheel). Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.