Baihu Armor
Tämä on Baihu Armor -pelisisältö. Huomaa: Tämä sisältö on aikaisen oston bonus Wo Long: Fallen Dynasty -peliin. Huomaa: Lisätty rajoitetun ajan bonuksena kaikille, jotka ostavat pelin 16.3.2023 mennessä. Huomaa: Tämä sisältö saattaa myöhemmin olla ostettavissa.