Bag Fight - Summon Pack Lite
Bag Fight - Pienempi kutsupaketti sisältää: - 500 sipsiä - 50 Gatcha-kolikkoa Kutsupaketit sisältävät Gatcha-kolikoita ja sipsejä, jotka auttavat sinua kehittämään hahmojasi!