Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Suurempi avainpaketti sisältää: - 35 hopea-avainta - 15 kulta-avainta Avainpaketit sisältävät paljon avaimia tehokkaiden varusteiden avaamiseen. Yhdistä samanlaisia esineitä luodaksesi vahvempia versioita ja avataksesi uusia bonuksia, jotka tekevät sankareistasi pysäyttämättömiä!