Bag Fight - Key Pack Lite
Bag Fight - Pienempi avainpaketti sisältää: - 25 hopea-avainta - 5 kulta-avainta Avainpaketit sisältävät paljon avaimia tehokkaiden varusteiden avaamiseen. Yhdistä samanlaisia esineitä luodaksesi vahvempia versioita ja avataksesi uusia bonuksia, jotka tekevät sankareistasi pysäyttämättömiä!