Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Suurempi varustepaketti sisältää: - 1000 sipsiä - 100 gemiä - 5 kulta-avainta - 20 pään piirustusta - 20 kehon piirustusta - 20 gemin piirustusta - 20 kirjan piirustusta Varustepaketit ovat täynnä avaimia, joilla saat lisää varusteita, piirustuksia niiden vahvistamiseen ja hieman sipsejä tilastojesi parantamiseen! Rakenna vahvempia sankareita, kohtaa kovempia vihollisia ja jatka täydellisen kokoonpanosi kehittämistä!